Tagastamine

Loodame, et olete meie e-poest tellitud kaubaga rahul ja teeme omaltpoolt selleks kõik mis meie võimuses.

Kui Teil on  Pähklipureja e-poest ostetud kaubaga siiski probleem, teatage sellest 14 päeva jooksul meie e-maili aadressil info[ät]pahklid.ee märkides ära probleemi olemuse, tellitud toote ja arve numbri. Paki tagastamine on kliendile tasuta.

SmartPostiga on tagastamine on sama lihtne, kui kauba vastuvõtmine – sisesta kapi juures vajalik kood ja pane pakk automaati. Paki saab tasuta tagastada sama uksekoodiga, millega Te saite paki kätte.

Ominvaga paki tagastmisest saad lugeda siit.

DPD Paki tagastamiseks pead minema ükskõik millise sobiva DPD pakiautomaadi juurde ja sisestama paki saabumis sõnumis välja toodud PIN koodi. Seejärel trükib pakiautomaat pakisildi, mille saad pakile kinnitada ning paki pakiautomaati sisestada.

Loe täpsemalt pahklid.ee kasutustingimusi siin!

Scroll to Top